Soon... the summer will be here !

Hejsan svejsan.
Vilken underbar dag det har vart idag.. vaknade upp i Fridas soffa, käkade frulle och sen skulle hon vidare till Västerås så jag gick och mötte Lina och sen gick vi hem till mig.. jag stilade till mig och sen trippade vi ner på stan, för inne kunde man ju INTE sitta när det va sådant underbart väder. :) Lisse och Hanna joinade oss och sen bar det av mot skogen för att locka lite björkkvistar till Lisses hem. ;P vad hon trixar och fixar den där tösen. ;P
Seeen mot kvällsningen vart det dags för årets första grillning hos Lina och jag skojar inte när jag säger att såå mätt jag va när jag va klar har jag inte vart på LÄNGE! Mumsig lunchlåda imorgon blire iallafall ;P haha  En underbar dag helt enkelt med massor av sol och baara armar. ;)

Imorgon ska jag jobba så det blir inte så mycket solglädje men börjar 2 så lite får jag väl ;) Jag är verkligen såå himla glad att jag har fått så mycket jobb på ica nu på senaste.. Älskar verkligen det jobbet, allt är såå bra med det! Jobbar heela denna vecka så man får väl suga sol när man får chansen :) hehe

Sen blir faktiskt på riktigt nu det här med träningen.. det är ett måste, jag har ju tänkt att bli medlem på Arena ett bra tag nu och det har jag tyvärr inte kommit så långt med.. men nu måste jag.. för att dom ska höga priserna hörde jag så lika bra att passa på nu. ;)





Tack för migråå.

Puss och godnatt !

Tala ut
Postat av: Lina

fördjävlig bild.. !

2010-04-13 @ 08:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0