Hoohoo.. kanske på väg tillbaka. :)

Hejsan

Kände för en liten uppdatering. :)

Ida har jag bara varit hemma och myst med mig själv, det har vart riktigt skönt. Släckte ner överallt och tände massa ljus och satte på en film, The Bucket List vart det och det va faktiskt riktigt bra :) KINA mat innan det och sen vart det morötter och dipp till, har fått någon nish på det nu på senaste. haha

Igår vart det en tripp till Ängelsberg och Engelrocken med Angelica, Hanna och Nadja, mina förväntningar var väl inte så höga och det va väl kanske bra. Vi skulle ta tåget som gick vid 8 och då hann inte jag få i mig så mycket förfriskningar så jag tänkte väl, jaja jag får väl dricka där inne.. Vi kom dit, vi skulle beställa och inser att dom bara har Öl ( som jag inte dricker), Vin ( Som smakade skit ), Och KOPPARBERGS Cider, vilket är den ÄCKLIGASTE cidern som någonsin har gjorts, så tyvärr vart det en nykter och därav ganska trött och halvtråkig kväll. Dock va sällskapet bra och folket där med.. Roligare än så vart det inte. men men det kommer väl flera gånger.. och flera gånger har det varit. :P hehe

Har vart en livad böjan på sommarn men ändå lugn på något vis, känns som att jag har vart ut varje lediga dag jag har haft men ändå känns det som att jag har jobbat hela tiden. Nu har jag haft en veckas semester så bäck to work på Måndag :) ska faktiskt bli skönt att få lite rutin i vardagen igen. jag sover aldeles för länge och det är inge bra! Baara slösa bort dagarna.. äsch då. :)

Onsdagen vart en vild kväll natt.. mer än så orkar jag inte skriva just nu. Kastar upp lite biler imorgon kanske. :P hahahahahaha...
Om jag känner för att dela med mig av så mycket. :)

En annan riktigt härligt bild kan ni få istället, från Sommarfesten :)



Nu blir det nog sängen och sen kanske komma upp i tid imorgon. hehe

Nattinatti på er!  <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0