Cleaningtiime!

Hooho. Idag har jag vart väldigt effektiv.. tänkte jag skulle iväg och träna en sväng efter jobbet men jag pallade inte så jag promenaderade hem och tog tag i hemmet istället och dammsög och torka och damma och skrubba och diska och plocka hår ur alla mattor ( vilket blir en hel del när man har heltäckningsmmatta ) haha rengjorde hela alltet! Va fan nästan som ett träningspass. ;) Känns skönt nu när man har fått i sig våffeldoftande ost- och skinktoast och en kopp Te, och sitter och beundrar mitt rena hem.. haha :P  

Imorgon blir det jobb jobb jobb och sen hem och slänga i sig något att käka och seeeen ner till Arena på lite Combat. :) FÖR JAAAG HAR ÄNTLIGEN tagit mitt fett på allvar.. hahaha nä men på true, nu ska det fan i mig stilas till. :) och nu är det inget jag bara säger utan jag göör det också. :P höhöö

SeYaaaa !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0