Paradiset är slut.. :(

Hoohoo.. Kom nyss hem från Karin, har setat bänkad framför Paradise Hotel. Riiiiikligt spännande var det, men nu är det över och jag tycker att det är jääätte tråkigt.. Folk har så många åsikter om detta program att det är si och att det är så men ni kan dra nått mörkt över er för jag tycker att det har vart ett rent nöje att följa det. ;P såååådeså. hoho

Övrigt denna dag så har jag inte gjort så mycket, va ner en sväng till Lisse, min lilla tusse som har legat på sjukan.. :( Skönt att du är hemma och att du mår bra iallafall, det är ju huvusaken. <3 Sen hade dom lagat vääärsta goda thaimaten som smakar preciiiiiis som när man köper det.. så då bestämde jag att jag skulle fanimig också göra det.. och sagt och gjort och det satt liiika fint som det brukar.. inge mer beställa inte. :)

imorgon så ska min gamla lägenhet besiktas, ska bli spännande, det är är liiiiiiiiiite drygt är ju att jag fortfarande har kvar min soffa och frys där.. haha håller mina tummar att jag får någon som hjälper mig att bära och köra iväg skiten innan han kommer... Är du FRIVILLIG?? ;P haha Eller om vi rent ut av vill köpa det? :O

Nä skitpåerochskitpåmig!

Hejdaaaa!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0