SCHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Hej hej

Sitter nu och kollar på Teevee och väntar på att få gå till Hanna och fika sig lite grann .:)

Alla hjärtans dag då.. trodde att dagen skulle bli skittråkig. Men icke då, bliv uppringd av ICA och dom vill att jag skulle komma in och jobba några timmar och visst ville jag deet. :) 11-17. När jag hade slutat så va det i princip bara att byta om för sen hade jag en min date med Karin. Haha Vi åkte till Västerås på Bio, hade bokat biljetter till Wolfman.. Sjuukt mycket folk när vi kom in, det märktes ju att det va alla hjärtans dag iallafall. :) Jag hade i princip inga förväntningar på filmen alls.. och det va nog bra för det va inge bra.. hahahahaa

 

Något som dock va hyyyysteriskt kul va att när vi hade satt och så våra platser så kom det ett par och satte sig bredvid mig, creeepe kläder och verkade bara wierd.. men men dom satt där och det fick dom väl. :) Filmen börjar och ljudet va så fööörbannat högt och då lutade jag mig över mot Karin och viskade det – Guud va högt ljud det är och Karin fortsate med att svara – Ja verkligen det va samma när jag va på avatar... OCH däääär tog det stopp för killen brevid mig brister ut det högsta hyschandet jag nåågonsin har hört.. han vände på huvudet och kollade på mig och sen- SCHHHHHHHHHHHH.. Jag höll på DÖÖÖ. Jag och Karin kollar på varann och spärrar upp ögonen och kan inte tro det som nyss har hänt.. HAHAHAHAHAHA.. såååå KUL !

Skit på er och hoppas ni fick er ett gott skratt. :)

 

KYSS


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0