Godkväll och godnatt !

Godkväll mina damer och herrar. :)

Kom nyss hem från Bosse, har vart där hela kvällen och käkat gott och bara vart. ;) Skönt att Bosse har fått kommit hem nu ( för er som inte vet så har han legat på sjukan och vart helt borta sen innan jul) och han verkar må bra förutom att han har gått ner MASSA kilon.. haha men det tar nog inte lång tid innan han går upp igen :P höhö

Va på stan en sväng med Karin också, hon inköpte ett pannband som va väldigt vackert, funderade på att köpa ett jag själv också men dom är ju så jiiifla dyra.. 180 spjångkas för ett liten tyg liksom :O hallåååå.... får be Mormor göra ett istället. :)
Sen gick jag till Fia och Patrik och snackade lite skit och drack lite kaffe, efter det var det sent födelsedagsfika hos Frida. GRATTIS igen <3

Mamma och Elin kom idag också, vi ska väl fira lite sen jul och sen lite födelsedagar som Bosse har missat. Priiima skinka säger jag bara höhö inte för att jag kommer få nå mer men ändå.. haha Är faktiskt gaaaanska trött på julen nu om jag får säga mitt, vilket jag får :) haha Är så skönt att ha tagit bort allt pynt och skit, dock har jag inte tagit bort gardinerna som jag har i vardagsrummet för att jag har inga andra att sätta upp..:) haha hade ju inte så många fönster i min gamla lägenhet.. :) men jag ska till Västerås imorgon så får väl se om man hittar några billiga och fina där, och kanske något annat fint. hihi Whoo knoows. :)

Föööörövrigt kommer det bli ganska tomt att sova ikväll eftersom att både Svante (hunden) och Molly (katten) är tillbakatagna nu, men men det är väl bara att vänja sig. :D
Nu blir det sängen för ska välupp ganska tidigt imorgon. :)


Nattinatti <3


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0