Juldag !

SJUUUUKT rolig kväll igår.. Dock väldigt stressigt till en början. haha Åkte ju hem från Härjedalen på morgonen och va hemma runt 6 snåret och då va det redan brudar hemma hos mig så det va bara att kladda på ett face och styla te sig. :) Sen va det bare å kö och det gjorde jag kan jag ju lova.. haha kanske lite för mycket än vad jag borde ha gjort.. Meen det är bara jul en gång om året och jag drack inget efter halv 12 och det va precis det jag hade lovat mig själv, Drack vatten sista 2 timmarna.. vilket INTE hjälpte! haha mådde som en påse skit när jag skulle iväg till jobbet och dom två första timmarna va tuffa men efter man hade fått i sig lite käk så ordnade det upp sig. :) Bara man kan le och va trevlig så klarar man allt. :) haha

Det va så mycket saker som hände så jag vet inte ens hälften själv. haha. Mina brudar kan parta det är en sak som är säker iaf :)



Nu är dagen över iallafall och nu är det
mysdeluxe som står på schemat.
Dipp och morötter och chips och
vem jag kanske beställer en Pizza också.. :P Hohoo



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0