Man pallar så mycket mer än man tror!

Ojojoj vilket skönt Axel/Biceps pass det vart ikväll, :) iiih fick värsta lyckoruset efter jag hade pumpat som faaan för jag trodde inte jag skulle palla det men jag gjorde det :) jaaa det gjorde jag! haha. Tanken va inte ens att jag skulle träna idag för jag ska på Pump imorgon med Marrebanan men sen skulle Karin och Magnus dit och då blev jag lite lockad. :)  Jag kan ju säga som så att jag kommer va döööd imorgon. Men då får jag fan va det, för det blir ingen träning för än på måndag.

För att Lillemor ska åka och hälsa på Mamma och Systetyster i Karlskoga över helgen, Skäms faktiskt lite för att jag inte har hälsat på på AS länge och sen nu när dom har flyttat också, så det ska bli trevligt att få så hur dom lever nu och bara få en riktigt SLAPP helg :)

Nä ner med min mumsigt Smoothie och kolla klart på BigBrother sen blire bingbing!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0