Rånare..

Kom nyss hem från en sväng på stan, 11.10 hade jag tid hos tandläkaren och surprice surprice inga hål. Happy Lillemor. Fast sen när jag skulle betala vart jag inte lika glad.. 730 Spänn och då hade jag ändå fått 300:- rabatt. Rena rama rånet om jag får säga mitt! Sen vidare till snutstation och fixa nytt Idkort, och tjohej där försvann 400:- till, och inte fan vart kortet bra heller ! Grr... Så nu är jag hemma och ska slänga i mig lite lunch, sen fundilerar jag på o man ska ta en promenad ner till Arena och boka klipptid, känner att det är fan dags nu.

Underbara höstdagar som dom här kan man inte bara sitta inne. Näää!




Tala ut
Postat av: Mimmi

Hej!

Såg att du fick betala mycket hos tandläkaren, skaffa frisktandvård så betalar du per år eller per månad och det ingår en del saker i det. Kolla med din tandläkare:)



Kram Mimmi

2011-10-04 @ 18:04:55
URL: http://www.mikaelanornholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0