Sätter mig på tåget med massa andra passag...

dsc02104 (MMS)

Sätter mig på tåget med massa andra passagerare och resan började mot Örebro. Framför mig sätter det sig en kille och han väntar tills konduktören kommer och säger då att han ska till avesta.... Oj då säger konduktören, vi är ju på väg söder ut så vitt jag vet.. Killen blir nervös och vet inte vad han ska va sig till. Denna underbara konduktör ringer då andra tåget och efter ett tag kommer konduktören halvspringande mot killen och säger kom kom kom, du måste följa med mig till den främre delen av tåget så du ska kunna HOPPA över till det andra tåget lättare.. När jag ser dom gå iväg kommer jag på mig själv att jag sitter med tårar i ögonen.. Det finns fina tågkonduktörer! Jag blir rörd :-*


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0