Morgonstund har guld i mun. :)

Började dagen med en rejäääl frulle med Kaffe, fil, ägg, blodgrape (som jag förövrigt trodde jag hatade men det va ju föfan gött ju) och mackor.. Det va länge sen jag åt en sån god frukost faktiskt, lyxade till det och tände nägra ljus också. ibland måste man bara :) Samtidigt avnjuter jag Melissa Horns nya album, det låter bra det gör det. :)

Idag är jag ledig och det känns fakstiskt skönt att börja veckan lite sakta sådär, frågan är ju bara vad man ska hitta på för bus idag. En promenix blir det lite iallafall lite senare med KarinKLII :P Vart en sväng igår också och vi gick så fort att jag känner att jag har träningsvärk i ryggen idag, ibland så märker man inte hur mycket en enkel promenad kan göra. :) UT och GÅ mina vänner, Känn på den ruskiga hösten som är här!



Ha en fin dag, det ska jag ha iaf ♥

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0