Gööööda Elin... Haha Jag är sugen på nått....

20120403_223858 (MMS)

Gööööda Elin... Haha Jag är sugen på nått... vad vill du ha? Vad har du? Bullar och glass.. Jag vill ha bullar.. Lillemor fixar bullar såklart. Och toppar med glasyr bara för att det ska se fint ut. :) haha. Idag fick jag min andra massage för min terapi för ryggen. Och jag säger bara fyyyyfan det är inte sådär superskönt när ryggen + röven är fuckade med knutar och spända muskler. Och när man känner hur knut/knölen typ flyttar på sig och det knastrar och knakar samtidigt.. Kööörd rygg är vad jag har.. BUUU! Hur som haver så har jag tagit tag i det nu så det ska väl bli bättre förhoppningsvis. :) Snaaart är det påsk och då bliree fest för hela slanten fööör jag är ledig. :) Hoppas ni haft en trevlig dag och får en fortsatt good natt. :) PUSSPUSS! :)


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0