Blää rakt igenom...

Får man perspekiv av att va borta eller vadå?!?! Man åker iväg en hel vecka med störtsköna vänner och har supersuperkul, man lever i sin lilla bubbla och glömmer bort att Fagersta ens fanns. Man kommer hem och får en smäll på käften av denna tråkiga vardag och inser att det är fan inge kul... Jag vet inte vart jag ska ta vägen, känner ett sjukt stort sug av umgänge eller bara någon som sitter brevid mig och håller mig sällskap. Känner mig rätt så tom faktiskt! Nackdelen med semester kan man ju säga! BUUUU!!

Ge mig sälen igen...







Tala ut
Postat av: Frida

Men din stjärtgosse, flytta till mig! <3

2012-02-14 @ 16:27:59
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0