Hejnikken?!?!

"En Svart kaffe med mjölk, Tack"

Så dum är jag, kunde inte sluta garva när jag insåg vad jag hade sagt och servitören tyckte tydligen också det va roligt och skulle såklart påminna mig om vad jag sa när han väl kom med Kaffet. Sådär, En svart kaffe med mjölk. Varsegod! :) hahahaa. Jag bjuuu på den va :)

Sen när Magnus skulle beställa dryck,.. servitören presenterade alla olika ölsorter dom hade.. Fatöl och hejnikken (Ja precis så sa han) och nån till och nån till... Magnus funderar och väljer sedan att han vill ju ha en såndär HEJNIKKEN. Inte en "HAJNIKKEN" som han vanligtvis säger.. hahaha Hatar att jag inte kunde kommentera "felet" på en gång... Lät inte så superkul nu när jag läste igenom det meen det va ASKUL i min hjärna iaf!!! ;)

Filmer va riktigt bra faktiskt, Joel Kinnaman och Josef Fares va med i rätt så stora roller. Tyckte det va lite roligt att ha två svenska killar med i en "Amerikansk" storfilm. Sverige is going BIG! haha. Hur som haver filmen rekommenderas för den va grejjt.

Kom hem för någon timma sen, slut i kropp och knopp men så sitter man här och trycker ändå.. Men tror faktiskt att efter denna mening så får det va nog för att 8.30 blir det finfrukost med Lisette och Robyn och då ska Lillemor va pigg och go och glaa!

Godnatt!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0