Att se fram emot !

Imorgon är det dags för håret att få sig en tillfrächning igen. Måste se till att gå regelbundet så jag håller topparna fräächa :) Dock fick jag världens beröm på hur oslitet mitt hår va förra gången jag klippte mig och då hade jag inte vart hos frissan på typ en år. haha

Snart bär det av på kryssning också, bara två veckor kvar sen drar jag och ett gäng härliga människor iväg till sjöss för att fira Fridaolin som fyller år :) ASPEPPAD !

Och inte nog med det, om tre veckor drar jag och ett asskönt gäng till SÄÄÄLEN ! Hade en otrolig resa förra året och hoppas på en lika bra den här gången! Massa brädåkning, Aftenski, förfest, fest, efterfest, spel till förjäves, springa runt i underställ hela dagarna, bastuu, massa god mat, underbart sällskap. Det kommer bli en GRYM vecka !











Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0