13 ÅR!

Ojojoj helgen har bara ruusat förbi och det är redan tisdag.. och snart helg igen. haha

Fullt upp har jag tydligen haft för jag såg nyss att jag inte vart in här på ett par dagar. haha. Jobbat helg det är vad jag har gjort och då finns det inte så mycket tid över när man är hemma sent på kvällsningen.. Nåväl Elin min syster fyllde år i Fredags och hon bestämmde sig för att on ville spendera den med mig.. Sjäälvklart fick hon det. Vi handlade godis och massa snask, bakade födelsedagstårta och sen beställde vi kebabpizza och hyrde "skräckfilm" Mysdag/kväll deluxe! Älskade syster blev tonåring.. ♥
Sjukt vad tiden går fort, kommer ihåg när hon va hälfen så gammal som hon är nu och sprang runt med hennes söta tryne rufsiga toviga hår och bara va extremt söt! Söt är hon fortfarande fast lite äldre bara. :)

75år?... Eller var det 13 Elin? ;P

Dubbelt av allt, precis som det ska va.. :)

 

På Lördagen efter jag slutar så drog jag mig till Robyn för lite kvalitetsmys med henne och Frida vilket slutade i nykter utgång på Greenman haha. Kvällen blev riktigt lyckad!

Söndagen var inne och då åkte min skrutt hem till Karlskoga igen och jag blev åter igen själv i lägenheten.. BUU! Men jag botade saknaden med baklängesmiddag, Marängsviss till förrätt och pestopastagojs till varmrätt :) SMARRIGT VÄRRE !


Sen får vi inte glömma bort att nämna att
FRIIIDOLIN fyllde faktiskt kryssningsmyndig i Torsdags!

Rätt så söt den där tjejen ;P



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0