Finaly !


Att man aldrig lär sig.. Gåå på toa innan du går hem efter en sväng på gymmet.. Varje gång jag har gått hem från Arena så har jag gått halva vägen sen känns det som att jag ska kissa ner mig vilken sekund som helst. dock har det aldrig hänt som tur är men faan va drygt det är! ;P haha

Som sagt så vart det ÄNTLIGEN (!!!) en tripp till gymmet. Kändes asbra, benen fick sig en omgång och imorgon blir det en till sväng efter jobbet. Nu ska vi ta och komma igång igen! Håll tummarna för mig att jag slipper allt vad magsjuka och förkylning heter! CAPISH!


Invigde mina nya snygga braller också. :)


Va även hem till Lisse, Jimmy och underbarnet
Aksel och hälsade på en sväng! Myyspys. <3

Sesåå in i duschen nu Lillemor. :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0