Vårkänsla!

Lite random bilder bara.. :)





SKAAKFEEEST !!



Före och efter i mitt sovrum.. Mattan just had to go! Ett helt annat
rum blev det, mycet ljusare och fräschare. :)



En bedorande Aksel sussar så sött!



Fick fnatt och bakade lite bröööd. :) haha



Hoppade in i TaxiMallanbrallan och begav mig till Sjöhagen för
korvgrillning och rose eftemiddag i solen... Smaskens!




I fredags var det som sagt Paranormal Activity maraton med min älskade Karin, så vi bäddade ner oss med allt snacks vi hade sedan drog vi igång och jag måste säga att fine dom va creepy jag hoppade till bra jävla många gånger och Karin med för den delen. haha Men det känns som att jag såg vilken skräckis som helst. Sen ska jag väl kanske inte säga för mycket förtidigt. Snart kanske det är jag som blir släpad ner för trappen. hahahaaaa




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0