I have no words..............

Jag vet inte vad jag ska säga eller tycka eller känna längre, Jag har inge jobb kvar!
Jag visste det, jag visste att jag skulle dra därifrån på en gång och skita i vad som händer. Men nej jag stannar kvar och mår skit av att vara där och blir "lurad" på allt, känns det som.

Nej det ska bli skönt att få slippa va där, men inte så skönt att man kan kalla sig arbetslös igen! speciellt när det inte finns ett JOBB någonstans i den här jä*la krisen!

Va i avesta idag och kikade lite julklappar och jag hittade väl det jag hade kvar, så det va skönt att ha det avklarat....

Ajja julafton imorgon, ska väl njuta av att va ledig då....

BAJSMUNFUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tala ut
Postat av: marina

stackars bror...de ordnar sig nog älsko..puss

2008-12-24 @ 13:35:55
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0