JAG SER DET SNÖAAAAAR!!!! :)

Ja det va ett tag jag skrev nu, har inte riktigt haft något att säga men nu snöar deet och det är jättefint när jag kollar ut genom fönstret. :) hoppas det blir en jättevit jul i år, det skulla va så mysigt och bara kliva upp på julaftons morgon och käka frulle, sen klä på sig och ut och leka i snön med Elin ( min syster ) :)


Lite smygreklamockså, men bara till den 20 november. :D hehe

Sitter på jobbet nu iaf och käkar macka och dricker KAFFE :) haha

JaaNi, vad har hänt,  tisdags va en mysig kväll :) Marcus Samuel Frida Lina och Jag kirrade tacos hos mig mös med roliga prat och kanske lite för mkt vin.. ;) haha men men vad spelar det för roll om man har kul.:) Tack för det darlings.. lite senare så kom Lisse och hälsade på och sen kom Fredrik med, vi kollade på Ugly Betty och dom Desperata fruarna sen fick vi inte kolla nå mer för samuel slog av teven. :) hoho whatever det va en himlans trevlig kväll hur som haver!

igår, onsdags sååå va jag lite bakis. hihi men det gick över sen när Karin kom och hälsade på, har saknat dig din grek men nu är du hemma igen och det märktes för vi åker på bio på kvällen på Saw 5, den va faktiskt riktigt bra fast vi missade början FÖR att vaktmästaren hade låst dörrarna till salongerna.. :S Dummer !! vi va ju lite sena, men vafaaaan.. :D haha
Sen bar det av hem till mig och kolla på halva Greys sen fick man ju sitta helt för sig själv resten av kvällen, eftersom att någon annan hade något ANNAT för sig.. :) *hosthost* hahahaha

Pierre va på Slipknot igår in the sthlm, han ringde under konserten men man hörde typ inget. :/ men han hade kul iaf, och det va väl huvudsaken :) Så jävla galen han är i dom.. ackack.. säger inte att dom är dåliga men lite för mkt skrik va? :) haha

Nu vill jag bli uppdaterad på vad som kommer ske här på jobbet, USCH gillar inte att inte veta någonting.. :(

jaja whatever ha det så jääävla bra nu grabbar.

KYYYYYSSSSS!!!!

Kan väl bjussa på en bild då.. :)


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0