Varför ska det bli så här.. ?

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, förutom att jag blir knäpp på att man aldrig får veta vad som händer påriktigt och att det bara blir jag och en till på jobbet som får va kvar, C får inte va kvar. :/ 
Sen fattar jag inte varför en av ägarna ska jobba typ varje kväll och helg, det blir ju ingenting kvar till oss.. Jag och S ska dela på 50 timmar eller vad han nu sa, det är ju ingenting, och sen eftersom att det inte blir nå kvällar så blir det ingen ob heller..... så det blir en pisslön, men alltså man kan inte göra så mkt mer än att leva med det, jag måste betala hyran med något.... Åhh Pisss också varför ska det bli så här, alla blir uppsagda i Fagersta nu, det är så jävla pissigt!!!!!!!

Tala ut
Postat av: Maria

Ägaren vill tydligen spara pengar.. förståeligt men jävligt tråkigt!! Hoppas det inte blir så för oss också i vår...:( Du får hoppas på ett annat jobb!..

2008-11-08 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0