Ännu en svidande Söndag ! 12 Timmar !

hihi jag jobbar, :) Och jag lyssnar på Melissa Horn, riktigt duktig är hon, jag måste ta och rycka upp mig när det gäller musik nu, fan jag hänger efter som attans juee, Lisse uppdaterar mig om vad som är bra. hahah nä men seriöst jag håller på leta en dator nu, så när jag har hittar min kärlek så blir jag back in the shiit!

Usch vad jag fryser, det är jämt så kallt här på jobbet. :( Brrrr.....

Igår,, haha ja, eller jag kanske ska börja med i fredags... så här va det att Robyn och Frida kom till mig, ingen aning om jag vad klockan va men det va ung iaf.. :) vi började pimpla Vin, i väntan på att alla andra skulle komma.  sen vet jag inte vad som hände men min lägenhet va full med folk.. :) hah kul va det iaf.. efter lite förferre så gick vi ner till dickens och röjde.. haha eller inte, jag kommer inte ihåg vad jag gjorde där inne men vad jag kommer ihåg dagen efter då hade jag roligt iaf..
Sen gick jag och Frida hem för hon mådde itne så bra :) hehe jag va väl hemma vid 2 kanske, gick och la mig på en gång.. mem men icke att jag fick sova inte.. :) när klockan va 2,24 så ringde lisse och millan och TERRADE mig i typ en halvtimme efter det, för att dom skulle ha sin alkohol... Gahh sen när lisse kom upp så skulle hon va kvar och dryga men icke det fick hon inte jag puttade ut henne och gick och la mig igen.. :) 

Seeeen 08,45 ringer Frida och behöver hjälp ( hennes första dag på mitt jobb) och hon terrade mig fram till typ halv 12 sen va jag väl tvungen att gå upp, för då hade lisse vaknat och skulle va pigg hos mig.. haha Sen efter många om och men så gick jag och li´z ner på stan och handlade chirre och dipp och massa gott, sen gick vi och käkade PIZZA haha flöötdag eller vad, sen gick vi hem till Lisse och kollade på Skruva den som beckham.. haha så dåligt bra film.. hohoho

Sen blev klockan halv 9 och Frida hade stängt affären och jag gick hem och duschade och gjorde mig ordning för denna kväll som skulle bli på grennman . :) satt och myste hemma hos Lisse med Robyn, Frida och jag och så Lisse då så klart. När klockan slog 12 så stod taxi utanför för trippen till greenman, när man kom in så va det jävligt lite folk och jag va typ nykter, hade bara druckit ett glas vin , men kvällen blev lyckad ändå. haha sen när det va slut och vi stod utanför och vänta på taxi, då kissade Robyn på sig själv och på sin halsduk, hahahaaaha och en pissabagare fick piss i sitt ansikte och han bara garva.. så ugly.. haha klockren taxifärd hem med KENT :) your the best.. :)
And thats my weekend, how what yours?? :)

Måste bara tycka lite synd om Karin som mår så dåligt. <3 Loveyoudarl !

Hörs sen KYSS !

Tala ut
Postat av: Frida

haha va? vadå kissade på sig och sin halsduk?

2008-10-12 @ 16:05:15
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: robyn

hahahha, ja jag menar det, haha, jag minns ingenting av att jag kissade på mig själv ovh någon turk? hahahaha. omg.

2008-10-15 @ 10:17:36
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0