hohojaja..

Hej och hå.
Nu har jag fått träffa min älskling, :) så åkte ja ju till linköping med Mia i lördags och jaaag hittade ganska mkt fint faktiskt, palla inte radda upp allt med det va goda inköp iaf. :) åkte vid 9 och kom hem vid typ 17 så det blev en lång men trevlig dag. Sen när vi kom hem så va det bara att göra sig ordning för kvällen, blev en lyckad kväll med trevligt sällskap, typ FREDDAN :) haha jag lovade att jag skulle skriva om honom, så jag gör väl det. :) hihi han är en riktig stjärna den killen, som just ju är på väg till Bali och sedan vidare till australien och flev länder för att uppleva världen, han har ingen aning om när han kommer hem så det lär ju bli en riktig upplevelse.. :) synd bara att du blir borta så länge, fats det vet man ju aldrig, du kanske kommer krypande hem till sverige efter några veckor..haha hoppas det.. hoho nä men nog om det hoppas du får det kul iaf.. :)

Sitter på jobbet nu iaf, är helt slut i kroppen, vet inte varför men men så är det, hård helg kanske :)
Mamma och Elin är här och hälsar på lite nu, alltid lika trevligt med ren diskbänk.. hahahaha nääää ba skoja.. Så trevligt att ha er här. :)

Och nu är Frida i London i en vecka och Karin på Grand canaria i 2 veckor och Millan i Göteborg i 2 månader, usch då.. men men kul för dom iaf.. :)

Jaja over and out. Puss å Kyss !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0