Kasta GRIS.

Ja ni, vart ska man börja, igår på kvällen satt jag Frida, Lisse, Lina och Samuel hemma hos Lina och spelade kasta gris och spelade kort hade jätte trevligt, snackade skit och bara va vi. :) sen vid typ 12 så blev det att vi skulle dra till Samuel L och dricka sig lite vin, så han kom och hämtade oss. När vi kom fram så stod det en Mattsson utanför och vänta.  Sen gick vi upp och och börja dricka sig lite. :) hihi det slutade med att vi kom hem typ 05.00 på morgon, men det vare väärt. :)
Men inte fan fick jag sova när jag kom hem inte, alla messade, alla ringde, alla ville nog inte att jag skulle sova,, då vart jag lite smått irriterad. haha

Nog om det, ikväll blir det PyjamasParty med flickorna. :D
Och på fredag åker jag till min lilla Hunbun. älskarjudige <3

Have it nice!
litlemotherfucker...

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0