Godmorgon folket! :)

I tisdags så va Millan Frida Lisse Lina och jag i avesta och shoppade lite, fyndade ett par skitfina skor/stövlar. :D sen ett par byxor för 79.50  jag kan fynda jag .:) hehe sen köpte jag 2 orginella linnen, en mössa, hårsnoddar, padds. Sen när vi va klara i Avesta, då drog vi till Västerås, dock bara jag Millan och Lisse, där köpte jag en tröja, Skitfin är den. Köpte säkert nå mer, men just ju kommer ja inte ihåg riktigt allt. :) haha Det blev iaf en trevlig tur runt västmanland. :)  sen när vi kom hem va inte kvällen slut inte,, då promenerade Jag Lisse Frida Lina Millan och Samuel en sväng runt Fagersta. :D

Va på bio i Västerås igår med Karin, Frida, och Lisse på eagle eye, den va skit bra tyckte jag,
riktigt spännande hela tiden .. :) Den ska ni se tycker jag !
Nu höll jag på glömma berömma Lisse, Hon städade hemma hos igår också.. :)
tack gumman, kom fler gånger.. hehe

Jaá och nu sitter man på jobbet igen efter 2 underbara lediga dagar. butbut what to do. :)

Haaaat, Kyss !

Tala ut
Postat av: Camilla.m

Hihi, har förstått det! Kul kul! :)

2008-10-16 @ 08:49:18
URL: http://camillanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0