<3

Jag och Pierre va hos mamma i helgen, åkte i fredags kom hem igår. det va trevligt att få träffa henne och Elin.
Elin va på pyjamasparty på fredagen, då vart jag avundsjuk, förstå va kul man hade på sånna där saker. Det måste vi styra tjejer. :) haha fan va kul det skulle va, dansa lite Limbo, äta gott och kolla på Ronja Rövardotter och dansa Disco, Visst låter det helt underbart.? :D

Sitter på jobbet nu och är sugen på något men jag vet inte vad, och det finns inget här som jag är sugen på heller.. Gaaah!  Jag tror jag är sugen på riktig mat, åhh va gott med fläskfilé och potatisragäng och vitvinssås och giganstisk sallad. :) haha fan va hungrig jag är! någon som inte har något att göra kan ju pallra sig till Thai och beställa en nr 5 till mig och komma hit? :) haha kul om någon skulle komma.. :D

Biljoner Pussar och Kyssar till Pierre som har vart min ängel i 2år och 3månader idag. <3 Älskar dig!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0