Helgen.... :)

FREDAG
Okej vart ska jag börja.... Hmpf. i Fredags efter jag hade jobbat klart så tog jag bussen till stan
och gick på bolaget, gick hem var absolut inte beredd på att det skulle bli en kväll full med överraskningar.. :) 
Lite senare så drog jag Frida, Lisse till Robyn och Muffen för att ta NÅGRA glas vin,
vilket blev til några fler och sen några extra till.. :)
Spelade poker gjorde vi med, haha Robyn kunde inte inse att hon förlorade, hihi.
Sen vart våran resa ner till oleárys väldigt händelserik, haha Lisse skjutsade mig och Frida
på hennes Cykel, Frida på sadeln och jag på pakethållaren, Lina vågade inte åka med oss
så hon gick :) Lisse vinglade som ALDRIG förr.. fyyfan sen när vi kom in va det skitmkt folk,
och Jägermeisterrör efter Jägermeisterrör ran ner som vatten. haha
Jöne jag säger bara Jöne. haha vilka moves.:)
Det vart en riktigt lyckad kväll måste jag säga, Och fridas och min konversation hem haha,
Love you babe. :D

LÖRDAG
Sen vaknade man upp på lördagmorgon och va BAJS bakis..
Ingen ville käka Pizza med mig så jag fick käka själv.  :( haha sen va det ju bara att försöka
bli bra igen för att på kvällen skulle det blir greenman och guvenören Anders jue. :)
Drog till robyn och muffen vid halv 7 typ, när jag kom dit va alla helt slut och satt och dega i soffan,
haha så ska det väl inte va.... lite senare blev det väl bättre när man hade fått i sig några cider.
Jag Frida,Lisse rullade ner mot gubben, fick dock stå och vänta i en halvtimme för dom öppnade
inte för än 11... haah sen när man kommer in, så ser man en DYNGRAK Karin..
haha som vanligt gumman. but thats life! :)
Sen efter ett tag började guvenören Anders sjunga, han va nere på dansgolvet och uppträdde,
det va lite fränt faktiskt. :) Livad kväll, eller vad säger du Millan.. :) haha
Så tog ju kvällen slut efter ett tag och då vart det risbrogrillen som vanligt, käkade kebabtallrik
och den satt som smort kan jag lova. :)  haha Taxi resan hem vart mkt rolig den med,
Frida skulle betala för resan och så frågade:
Taxichaufören - vad har du för personnummer?
Frida- 0 7 0...... hahahahahaha så jävla du är då.. :) haha
sen så skulle ju Frida Promt ha efterfest och bjöd hem ett gång boys hem till mig, trots att jag sa NEJ.
Nä dom väl hade gått så skulle vi gå och sova ( Karin Jag och Frida) men icke, Karin talla på mina tuttar. haha 
Så vi tog massa crazykort och vi hade skitkul :) har inte skrattat så mycket på länge.
Vid 6 så somnade vi gött. :) Tack gummor!





SÖNDAG
Konstigt nog va jag inte bakis föra 5öre när jag vaknade,skönt som fan vare,
men det va ju andra som va det kan jag lova "host" KARIN. :)
Käkade PIZZA med Karin, Lisse, Frida när vi vaknade... haha
Karin igårkväll- Den som vaknar först betalar Pizza, dum som hon är kliver hon upp först
och kommer inte ihåg vad hon har sagt. haha
Kikade film och mysade hela dagen......
efter ett tag kände jag att jag va öm på innerlåret och börja fundera på vad jag kan ha gjort
men jag kollade inte om det va något, utan det glömde jag bort..

MÅNDAG
Känner på innerlåret och förjar fundera stark på vad det kan va, så jag kollar och då är det vääärsta
blåmärket!!! :O Jag fattar ingenting, kommer inte ihåg att jag har slagit i mig någonstans eller nått,
så kollade jag på andra låret, då va det ju ett blåmärke där med. hmmf, när jag började fundera på
vad det kunde va så kom jag ju på att Våran cykeltur i fredags va ju ganska vild och jag satt ju som
sagt på pakethållaren, vilket resulterade i att jag fick dom här blåmärkena.. Ajaj..




Jobbade med Frida idag, finns mkt att lära henne. :) haha nä vi hade jättetrevligt,
spelade patiensduell hela kvällen.. och hon kunde nästan stänga själv. :D Duktiga Flicka! :)

IDAG TISDAG
Det va det.. :) haha sitter på jobbet nu med, lyssnar på mixmegapol och väntar
på att det ska komma kunder.. 
Kanske bli husvagns desperat ikväll hos millan , fan säsongsstart och grejer. :)
TrevligtTrevligt.
NU orkar jag inte skriva mer. så ha det underbart så hörs vi imorgon istället. :)

Kyssar till Världen. :) haha


Tala ut
Postat av: Frida

tack för i helgen snippan <3

2008-09-30 @ 19:01:18
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0