Karin 19år!

Denna dag har vart hektiskt, gick ner på stan vid 14.00 skulle fixa lite grejer till Karin. :) hihi
hälsa på Lisse på Dressman, ett par gånger.
Sedan efter typ circa 2 timmar så ringer Karin och säger att hon har slutat,
så vi åker hem till henne och flummar som vanligt... med kameran,
blev faktiskt en hel del bra bilder. :)  sen när vi kom hem så fick vi käk, Kyckling med ris och sås och
sedan marängswish till efterrätt. :) satt helt underbart i maaaaogen.. :)
Sen så skullé ju Kacka öppna pressenterna.. haha det va kul,
hon fick massa inflyttningspressenter och en popcornskål och ett par örhängen av mig.. ;) tror hon blev glad!

ButBut, nu ska vi åka hem till mig för att jag måste ju sova för jag är så himla duktig
och jobbar som vissa andra inte gör och åker till Borlänge istället.... Det tycker jag är dålig stil!!!  "HOST"

Pussisar! :)


Så skön bild. :)


Helt underbar bild!! <3

Så himla härlig bild det där. :)




Också härlig.. :D


Du ser så kär ut.. :D hihi


<3


PUSS HEJDÅ !!!!! :D


Tala ut
Postat av: millan

du är inte den enda som jobbar o inte kan haka till blge :/ dom jävlarna...

2008-09-25 @ 22:29:26
URL: http://royaltreatment.blogg.se/
Postat av: Frida

vi hade så jävla roligt i borlänge, du missa verkligen något! :D

2008-09-26 @ 19:00:41
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0