Jobba är fan allt men gör..

Jaha, Då har man skaffa sig en blogg då. :) haha
Får väl se hur mkt det blir skrivet, men det ska nog kunna bli en del. :)

Jobbajobbajobbajobba. det är fan det ända man gör här i livet, såå tragiskt.
Man sover bort livet! man bajsar bort livet! man väntar bort livet på helt onödiga saker!
Jag och liz satt och pratade om det för några dagar sen
och det är fan sjukt hur mkt tid man slösar bort på ingenting!!! Som ni kankse förstår så sitter jag på jobbet nu. haha

Jag har klippt av mig håret, till hakan ungefär och jag är skitnöjd,
det är jätte kul för jag har alldrig haft kort hår, jag har var för feg att klippa av det,
men nu jävlar vart det avkliptt. :) hehe
Så här vart det iaf.. :)




Nu har jag vart sjuk så det räcker tycker jag, jag orkar inte va sjuk mer. jag vill vara frisk jue. :@
jag vart helt yr när jag gick till jobbet imorse ju..Usch !!!!

men men....
Puss ock kyss mina vänner, nu ska jag snart hem och pussa på Pierre! :)

Tala ut
Postat av: Frida

HEJ

2008-09-18 @ 16:11:22
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej bajskorv. :)

2008-09-19 @ 07:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0