That´s that :)

Nu är det så här att Frida har fått jobb på mitt jobb.. :) eller hon har fått extra.. :)
jättekul är det, jag håller på och lär henne nu,  hihi.
Fick min lönespec idag, fan jag fick rätt bra lön ändå,
eftersom att jag va utomlands så trodde jag inte att det skulle bli så bra Meeen dä vart det ändå.. :) hehe

Igår va en trevligt dag med, umgådades med Frida Karin Millan Lisse, haha
vi skulle kolla satc men så vart det ICKE, haha vi snackade massa skit istället
och vi hade så otroligt kul, haha Millan och hennes dans. hahaha så klockren du är. :)
Sen sov Frida och Karin hos Mig, det va väldans trevligt vi satt uppe till typ 02,30 eller nått sånt,
haha vi satte på samma låt i mobilerna samtidigt och satte mot öronen. Det vart väääärsta suroundljudet jue..
haha skitcoolt juee. :) Tack gummor för en otroligt trevligt kväll.:D

Fan mycket trevligare på jobbet nu när jag har lite sällskap av Frida. :)

Nä men hare bra Gubbar och Gummor. :)  Pussisar.

Tala ut
Postat av: Mia

okej :) jag får ta med mig jonte på shopping i helgen istället ;) haha! ja allt är bara bra med mig, jobbar och står i. själv då? :) puss!

2008-09-25 @ 12:32:22
URL: http://miasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0