Bild på bild på bild !

Nu har vi fotat lite, hoho först va vi uppe vid vattentornet och grejsade lite, vart skitfina bilder. sen drog vi till slussen och gick lite wild and cräzy :) det blev nog en hel hög av bra bilder :) ni får väl se dom när jag har fått dom av Millan :) När jag kom hem så kurrade magen rejält så det va bara att börja laga mat, vart Lax och Bulgur och sallad! Mumms fillibaba !



Snart måste jag börja packa, Jag orkar inte och jag vill inte. Jag ska åka till min mormor och morfar i härjedalen över helgen, Åker tåg till Ludvika så plockar mami upp mig där och sen vidare med bil,  så det blir en lååång bilresa dit och låång hem. Fast jag kanske får åka lite snowboard om jag har tur, min broder jobbar i köket där upp i fjällen och who knows, kanske får rabatter eller om han rent ut av bjuder mig ! :O hohoo

well my dear. have a nice!

Lillemor !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0