I got you !

Hahahahaha.. jag trodde inte jag skulle få till det, men det gjorde jag.
Jag Karin och Marina va ju i Västerås på Bio, filmen va helt okej men jag hade högre förväntningar på den faktiskt, inte så rolig som man trodde den skulle va. Anyway när vi hade kommit hem och släppt av Marina så åkte vi hem till mig. När Karin hade parkerat bilen kom vi på att det va ju fortfarande 1 April, hehehe så vi fifflade ihop ett underbart meddelande som löd - Shit ! Du anar inte vad som har hänt, vi krockade med ett rådjur på vägen hem... Halva fronten är paj.. så nu står vi i sura och väntar på bärgning... :S Det skickade jag till Frida och Mamma, Frida gick inte på det men det gjorde mamma kan jag lova, hon ringde upp mig och va ganska nervös och frågade massa frågor sen kunde jag inte hålla mig längre... April April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill !!!! :) Alltid lika kul.
Karin skickade samma mess till Mårten (hennes bror) han ringde han med och va lite smått nervös, han ba men Karin du måste ringa polisen och grejer ! :O Då kunde Karin inte heller hålla sig.... 1 APRIL it the shit !

Well well det va kul så länge det varade. :)
Nu ska jag sova så godnatt min vänner.

 Lillemor.

Btw någon annan som blivit blåst ? :)

Tala ut
Postat av: Maria

Jag har blivit blåst tre gånger tror jag... fast jag verkligen tänkt hela dagen att jag inte skulle bli det:P

2009-04-02 @ 11:40:00
URL: http://[email protected]
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-02 @ 11:42:37
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag är stolt över att ha en sån smart dotter som du är som kan lura mig Puss Kram



PS kom i håg att hämnden är ljuv.

2009-04-02 @ 12:11:20
Postat av: Maria

Haha jag vet, jag tänkte att nä nu ävlar får det vara nog med galenskaper:P HAHAHA

2009-04-02 @ 13:57:50
URL: http://mariacandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0