TRE KRONOR 6 - 5 USA. HAHAHAHAAAAA !!!

Ojojoj, så här exalterad som jag har vart nu under kvällen med hockey har jag ALDRIG vart, och då menar jag verkligen aldrig, Jag har inte vart en sån som kollar på varken hockey eller fotboll eller någon annan sport över huvudtaget heller, ni som känner mig ni vet att jag inte är en sportmänniska för fem öre, jag har i princip hatar sport hela mitt liv!, men idag ojojoj Jag har setat och svettats och skrikit i kör med flickorna... det här är ju skitkul ju. Det ska bli min nya hobby tror jag, haha, Vad tror ni ? ;)

Och fyyfan va bra vi är då, ligger under med 2-5 i sista perioden och sedan gör vi 3 mål och det blir avgjort. Övertiden hinner knappt börja innan vi gör det avgörande målet och vi VINNER ! Hoho Heja Sverige !!!!
Imorgon spelar sverige mot ryssland klockan 4 och bli det bänkning framför tv med Millan och Frida och lite god mat, vet inte rikigt vad det blir än men mat ska vi ha och på något konstigt vis blir jag sugen på en öl... :O vad är det som händer med mig?? :) hahahahahaaa min nys livsstil -Hockey och öl.. Ojoj det börjar utarta sig nu. :)

Nä men imorgon är det Valborg och jag ska ha sååå jävla kul har jag bestämt.. Vet inte riktigt vad som kommer hända under kvällen, jag hade ju velat grilla men det finns liksom ingenstans man kan grilla. tyvärr... så det kankse blir rosendahlspasta istället. Spännande, jag har aldrig smakat det och alla pratar så gott om det så det blir en roligt överaskning ! Good or Anus ? (som filip och fredrik brukar säga)  haha :)



WellWell, Heja sverige och Godnatt på er!

Lillemor !

Tala ut
Postat av: Mia

haha jaa :P

2009-04-30 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0