En dag spenderad Borta !

Goddag !
Nu sitter jag här i min soffa och kollar på Ellen och funderar på vad jag ska hitta på idag, inte så jättefint väder idag så jag vet inte riktigt vad som händer.. hmmf. En dusch väntar på mig iallafall. :)

Igår vandrade jag runt överallt för att det gick verkligen inte att va i lägenheten, huvudvärk till tuuusen ! Först gick jag till Frida och degade lite, sen skulle hon iväg och då traskade jag vidare till Lina och Samuel, va där ett bra tag, nääpade lite i soffan gjorde jag också, haha sen skulle dom iväg till kolpebo och då va jag väl tvungen att gå hem, men det varade inte länge, jag raggade med mig Marina och köpte en Pizza men det vart verklligen en snabb visit, jag hade knappt ätit upp när Marina säger -du har 5 minpå dig att äta upp :) haha nä rå jag fick äta i lugn och ro men dom skulle iallafall i väg till Tove i kolpebo och bada bubbelpool så då drog dom, sen hem igen och sen va Frida hemma igen och då bestämde vi oss för att ta en tripp ner på stan och köpa lite snask för kvällen, sen slutade det att vi hamnade i Millans soffa, Karin svängde förbi  när hon anlände till Fagersta också, vi kollade på wipeout och sanningens ögonblick, han klarade hela vägen till 500 000, lite fränt men jag tyckte att han fick väldigt lätta frågor om man jämför med alla andra så det va lite dåligt.. men men kul för han! haha

Nä dudes, duschen skriker på mig !

Kyss Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0