Bio ?

Hejsan hoppsan. :)
Det är underbart väder ute och jag sitter inne, vad är det för fel på mig ? :O haha Karin va nyss här och skvallra lite, Boys she's busy now. :) hahah tycker det är skitkul att hon har träffat någon. :) <3 Vi funtar på att kankse åka på Bio ikväll, någon som är sugen ?

Igår va en rikigt busy dag,  vaknade hemma hos Frida, käkade frulle sen bokade vi tvätt tid hos mig klockan 2 sen gick vi ner på stan och handlade, sen hem till mig igen för att lägga in kläder i den snuskiga tvättmaskinen ( seriöst skitigast tvättstugan ever ) Usch ! sen en sväng till Frida och städa hennes lägenhet sen när vi va klara där så va min maskin med tvätt klar och då va det bara att gå igen, sen tyckte vi att det va ju så fint väder (plus att Frida har en stegräknare) så vi tog en promenad i skogen och sen bara det av hem för lite mat imagen ! :) cch sen iväg till Frittjoff igen för desperate housewives va ju :)

Skaffade spotify igår, riktigt bra måste jag säga all musik finns här och det är heelt gratis ! :) höhö

Nä ut i det fina vädret nu för det ska jag ! :)

Byebye darlings ! Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0