Ams suger min stortå !!!

Nu har jag vart duktig och deklarerat. Jättelätt var det också jag trodde det skulle va krångligare än va det va. :)
Tidigare idag va jag nere i villhelminaparken och gungade lite med Saga, Fia, Frida, Lisse, Millan och Lina, sen gick vi till vallonen och fikade lite, alltid lite mysigt  :) Sen när klockan blev 15.15 satte jag mig inne på arbetsförmedlingen på information om jobbgaranti för unga. Man blir fan inte klokare av något dom säger alltså.. :S En skitförmedling är vad det är !!!!

Om ett tag blir det promenad med flickorna och sen blir det kanske lite färjan och lite ballar av stål och myspys. :) nä nu ska jag diska undan från middagen :) Btw, kom på att helgen som va var den första nyktra helgen för mig på väääääääääldigt länge, jag kommer faktist inte ihåg senast :/ liite varning, jag vet men detta är en början. :) hoho

Have a nice night ! Lillemor

Tala ut
Postat av: Karin

HAHAHA, det där var kul lillemor! Enda anledningen till att du var nykter var för att du var hemma hos din MORMOR och MORFAR typ 100 mil härifrån.. Försök inte lura i oss att det är en början på nåt nytt :P Fucking alcoholic!

2009-04-20 @ 20:46:28
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0