städtajm idag !

Nu sitter jag här i min soffa igen, Jag vill ha ett jobb så jag har något att göra om dagarna.. :( det här börjar bli jääävligt trist måste jag säga..

Kankse ska ta och städa lägenheten lite, ser faktiskt ut som en svinstia, kläder överallt och nä usch. Man mår så bra när det är städat också så det blir nog att ha en liten städdag idag. :) Eller om någon är frivillig att komma hit och städa åt mig? det skulle ju va ännu bättre. :) hehe

Sen blir det greys ikväll, jättespännande ju, ni kankse har sett the preview på tv, ojoj dom fightar ju äsen av sig. :S undrar vad det är.. :)
Nä nu ka jag ringa till sjukan i v-ås och avbeställa min tid sen ska jag ringa om lampan i min trappuppgång, eftersom att ingen annan gör det så får väl jag göra det.. :) jag kan va duktig ibland!

Hejdå.

Lillemor !

Tala ut
Postat av: Mia

svar: haha, nej det är en gammal bild :P skulle varit galet om det växt så fort :P

2009-04-15 @ 15:49:46
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-15 @ 15:54:33
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0