Jävla fluga!!! :@

igår kväll när jag skulle sova så inser jag att det är en spindel i taket..... jag har ingen aning om hur jag ska få ner det utan att den hamnar i sängen så jag ligger i sängen och väntar på att den ska krypa mot vardagsrummet så jag kan dööööda den.. haha sen efter typ 45 min så kan jag ta ner den så jag tar "toaspray" och sprutar ner den på golvet... och dååååå inser jag att det är liten EN FLUUUUUGA !! :O Fan va irriterad jag vart, jag va skiiiittrött och fick inte sova när jag ville.. Jävla flugjäävel!!

Idag har jag jobbat både lunch och kväll, lunchen va bra men kvällen va rikitgt lugn.. Det var ganska segt och bara sitta och vänta på att det skulle komma gäster...butbut..

Ett måste framöver är verkligen träning, alla muskler som jag någonsin har haft har blivit till fett.. usch usch usch ! någon som har lust att peppa mig till det? ;) just nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska öppna den där chipspåsen som ligger på min hylla, Eller om jag ska skita i det..... det kommer sluta i att jag öppnar den ändå..haha dålig jävla självdisiplin man har.....

Btw, någon som vet vad det var för tutande igår kväll vid 21.00? jag blev het störd av det.. krig? :S

wellwell vad händer ikväll då? dra till Millan och glo på film eller dra till Lina och dricka sig lite vino eller slå en pling till Sara och scrapbooka lite...hmmf fler alternativ?  Vet inte vad jag har lust att göra heller... Duscha ska jag göra iallafall så hejdååååååå



Det här är jag och min kompis. :)

//Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0