Det är något som leker med mitt huvud.......

Hej och hå.

Sitter och kollar på en fim på 5:an och myser med mig själv... världens slappdag har det vart idag, riktigt skönt. Vart lite sviring igår. Va hos Lina och drack lite på ballkongen och snacka lite skit och bara hade det bra :) Sen vid 12 så åkte jag och Karin till Greenman och fortsatte där, tiden ba försvann när vi va där, vips så va klockan 2 och det va dags att dra hem. Men icke då det vart efterfest till typ halv 5 för min del, haha Sen när jag kom hem så va Karin och Mange där och väntade på mig. En jättebra kväll helt enkelt. :)

Thats it for today.
Lillemor.

Tala ut
Postat av: jennytuvesson

härlig blogg du har :) kika gärna in i min

2009-08-04 @ 05:03:19
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0