Varm choklad med ostmacka...

Idag har jag klippt mig, fast bara toppat för jag ska ha tillbaka mitt lååånga hår. Saknar det juuuue ! Sen när det va klart så åkte jag Karin och Magnus till Sura och storhandlade vilket jag inte skulle ha gjort kankse.. 899:- vart det så jag drog kortet, medges ej står det, provade igen och sen insåg jag att det va det jag hade på kortet tydligen.. minus några hundra.. som tur var fick jag 200 av en kund idag för att jag tog hand om hennes plånka som hon hade glömt.. hihi artiga damer finns det. :)  såå jag kunde betala maten ändå.. MEN nu är jag pank... verkligen pank, jag har inga pengar alls....:( känns liite konstigt faktiskt för jag har nog aldrig vart det tror jag... jag har alltid hade några hundra att röra mig på.. men men nu har jag ju mat iallafall.. :)

Sen kan jag säga såhär, vissa personer kan man bli väääldigt irriterade på...






SKIT NER ER !
HEJDÅÅ !!!!

Lillemor.



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0