Oh halleluljaaa !

nypromenerad och nyduschad, helt underbart. Sånt här ska man göra varje dag, oavsett väder. Man skulle ha en hund helt enkelt. :)

haha jag kommer ihåg när jag va liten och va nybadat då gjorde jag jämt en turban av handduken på huvudet och tyckte att jag va skitsnygg.. nästan som idag. :D



Mamma fyller år idag, hon blir 54 år, så ung så ung. :) hehe
Grattis mami, Älskar dig <3

Och nuuu måste jag betala räkningar, vill verkligen inte och jag orkar verkligen inte heller.. usch någon som har lust att göra det åt mig, det är iiingen fara. :D haha

Nä skit på er nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag gå och lägga min och läsa tror jag . :)

Nattinatti
Lillemor



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0