Gratulationer !!!

Och nu gick dom hem, Lina och Frida har nyss vart här, vi har pratat om
allt och inget och haft en underbar tjejkväll,
bara snackat skit och vart vi, haha Drickit lite vin har vi gjort också :)
lika mysigt med er varje gång. love you guys!

Nu när klockan är över 12 så kan jag säga så här...

Samuel, du är en underbar person och du är verkligen guld värd,
du är en av mina bästa killkompisar och jag hoppas din dag blir den bästa ! 
Grattis på 21 årsdagen!

Och sen har vi JoWnathan, också en helt otrolig person som lyssnar i vått och torrt
och han är verkligen också en av dom bästa killarna som finns!
Ha den bästa 23 årsdagen ever!! Grattis!

Älskar er båda så mkt och jag önskar er allt det bästa som livet kan ge !!
KYSS till er båda!

Nu ska lilla jag sova för jag ska till västerås imorgon med
Lina, Samuel och Frida, vi ska på IKEA. :) haha
Jag vet egentligen inte varför jag ska följa med för,
Kankse för att jag inte vill sitta hemma och sukta över något att göra.. haha
men jag får hoppas på att v-ås har något bra att erbjuda :) höhö

Sov underabart och ha en bra kväll.
// Lillemoran!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0