The Hills --- Laguna Beach

Hej och hå, nu har jag inte skrivit på länge känns det som, inge bra,

Vad har hänt, i förrgår mös jag med mamma och Elin. Vi käkade ost och kex och drack lite vin:) riktigt mysigt va det.
Och igår va jag med Lina nästan hela dagen, vi åt middag tillsammans och lite senare så kom Lisse och Frida också, så det blev en underbar tjejkväll, det är alltid lika kul och trevligt med er <3

Fast nu är jag depp, kollade nyss på sista avsnittet av the Hills, nog för att det kommer mer nu ikväll och sen alla lördagar efter det med, men åhh vad ska jag göra nu liksom, vanliga televisionen suger ju. :) haha Kankse ska kolla igenom Laguna beach avsnitten :) höhö det blir nog så..


Vin ikväll iaf, ha en underbar lördag :D

Kisses&Hugs

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0