Myspys med Frida.

Sådä, nu ligger man i sängen efteren mysig kväll med Frida, kollade på Step Brothers,
Den handlade om två 40åriga  killar som fortfarande bodde hemma, ena hos sin pappa och ena hos sin mamma,
resten får ni lista ut själva eller så gör man som så att man kollar på den :) 
En film att rekommendera kan jag ju iaf säga, skitrolig va den,
" När jag va liten ville jag bli en dinosaurie" haha

tidigare har jag inte gjort något alls nästan, bara jobbat, åkt hem, kollat tv, sovit en sväng. :) sen har jag faktiskt vart så duktig att jag har diskat. :)

LEDIG imorgon så därför sitter jag fortfarande uppe. :D Ja det va den dagen, tack och bock för mig nu ska jag nog ta och kolla på Sex and the city filmen, såååå bra film. :)


Btw min fläkt funkaar på datorn nu ;) WIiiiie glad jag vart nu. :)

   
Jag och min Arab vän. :)

KYSSOCHSLISK!
Over and out!

Lillemor







Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0