SEMLA

Btw, Karin svängde förbi förut, och jag fick en SEMLA :) TACK!

Tala ut
Postat av: Lindsey

haha aa jäkla blondering är svårt att hanskas med så det blir bra =)

Yes vi har flyttat hit :) trivs o så, men fy så tomt med jobb..

allt bra med dig då? :)

2009-01-18 @ 12:48:31
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Två sidor på ett mynt!

Haha, tack, fuck it, är 22 nu, känns bra=) Ska firas med lite träning nu på gymmet, haha!!! Ha en bra dag sj, var helgen bra lr? kraam

2009-01-18 @ 14:32:00
Postat av: arto förra inte det som stod, vetefan hur det kom in!!! haha

2009-01-18 @ 14:32:29
Postat av: Lindsey

antar de var du som skrev i min blogg :)

Jag är ju med i poolen inom äldrevårdsjobb, men jag tackade nej till hemtjänsten bara för att då hade jag bott här i 2 veckor, och hitta inte ett skvatt! så därför blev väl chefen lite grinig på mig, så får inga fler jobb.. lite surt..

tråkigt att du får sluta..

2009-01-18 @ 19:29:08
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0