Bra början på 2009 va? haha

Goddag och GOTT NYTT ÅR,

Som ni alla vet så har jag ju inge internet hemma så det blir inte så ofta jag skriver längre. :/ tyvärr. menj ag ska väl ta och skaffa mig ett mobilt broadband snart va vältänkt.. .

iaf, det här är vad som har hänt,,- jag har blivit av med jobbet..... en månad uppsägning så ,första februari är det compleeetle slut, så då vart det till att skriva in sig på arbetsförmdlingen igen och se glad ut, jag menar nu när det finns så jättemånga jobb så är det ju perfekt att förlora jobbet, hallå liksom, tänk på lilla mig. haha
Jag tycker bara så jävla synd om mig själv, Usch.

jaja självaste nyår då, det vart ju en succé, haha or not,
till en början va det trevligt,vi satt hemma hos micke och spela rockband och jag va inte full alls, nä men sen när klockan slog 23.50 då skulle vi gå ut och kolla läget, tror ni jag kommer ihåg något elller?  pang sa det bara och jag kommer knappt ihåg någonting, läskigt fan..


någon kunde ju sjunga iaf det ser ju jag de.. hahaha






LillemorJag - Var fan är min raket
Någon- Du smällde den för typ 5min sen
LillemorJag- Näeeejdu jag har inte smällt någon raket inte,
Någon- Jo Lillemor du har visst smällt den, fråga Pierre...
LillemorJag - Pierre har jag smällt min smällare
Pierre - Ja du gjorde det typ nyss.
LillemorJag- hmmf.... kommer inte ihåg.. :S har en blåsa på fingret, vet inte vad jag har gjort.....

sen senare hänger jag över ett räcke och mår lite dåligt:

Någon- Lillemor du ska inte spy då, så du mår bättre
LillemorJag- nääe jag får inte spy, då måste jag gå hem och sova... (och det ville jag tydligen inte)


Hallå, men det västa va ju att jag hade inte druckit mkt alls.. :S jaja nog om det,

Jag har ont i ryggen, någon som erbjuder sig?
Sen är jag fan sugen på skitgod restaurangmat och sen myspysBio och popcorn juee..... :)
Meeen det vart inge.....

EN SAK TILL, DET ÄR INGEN VANLIG DAG IDAG, FÖR DET ÄR 2,½ ÅR SEN JAG OCH MITT HJÄRTA VART FÖRENADE IDAG! <3

Kyss å Slisk och må Bra !!!








Tala ut
Postat av: Mia

hoho, varför blir du aldrig så full när jag är med? ;) du får se till att komma nån helg nu framöver när jag är där! var cp länge sen vi träffades ju :(

2009-01-06 @ 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0