Paaaaarteyyy! :) haha

Hallå. :)

Gårdagen vart  fest hos Linbert för hon fyllde år. :) 
Va hemma hos henne och drack och sjöng Lipz (tror jag att det hette) och hade väldigt  trevligt. :) sen gick jag Frida, Millan och Lizze hem till mig och käkade korv och makaroner. haha Sen bar det av till Dickens, där va det kankse itne så kul till en början, meen det blev roligare efter ett tag när jag och Frida klev in på dansgolvet. haha alltid lika kul on the floor med dig. :)


Och sen kom ju Frida på den bästa ideen ever, som vanligt, -EFTERFEST på Lilles ballkong. haha blev inte så mkt till efterfest men men  what to do, haha
Se va det dags för mig och frida att sova,och det va skönt, tro mig. :)

Just ja tidigare på dagen igår så va jag och Karin till köping och kollade på en Balklänning åt henne, Skiitfin va det och den satt som en smäck, Grön va den. vackert vackert. :) 

idag vaknade jag och Frida runt typ 14.10 tror jag .haha
Vi ska till Lina och fika oh fira henne snart, Linbert 21år, här bjuder jag på lite bilder. :) Kyss på dig Gumman och hoppas du får en underbar födelsedag. :)

      
Älskar dig sweete <3





KYSS OCH SLISK!!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0