Likfejset Lillemor, Det är jag !

Hej och hå.

Nu sitter jag här HEMMA och pillar på datorn och är så stolt över mitt internet. :) haha jag är så störd, alla andra skaffade internet för flera år sen, men jag är inte som alla andra. hoho

jaja har jobbat idag, slutade 12 som vanligt och när jag va på väg hem stannade jag till på stan och fick en trevligt liten fika med Millan, Frida och Lisse på vallonen.
Underbart väder med jue, man blir så glad när solen skiner :)

Sen när alla skulle börja jobba så tog jag en sväng in på systemet oh laddade upp lite för helgen, är ju en Viss Lojnert som fyller år jue. :)

Sen när Lisse har slutar så ska vi ta en promenad till västanfors och sola lite.. måste få lite färg på fejset, se ut som ett lik jue. haha

Måste tyvärrbjuda på en bild på FRIDA, haha är hon het eller vad, när du är sugen på NachoCheezedipp gå till frida, hon bjuder.  :)



And thats that, have a nice day! Kyss

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0