Städa, äta, Och sedan DRICKA sig lite. hehe

HejHej,
Idag har jag städat heeela lägenheten, diskat och dammsugit och torkat golven och bytt sängkläder och fixat och donat. :D alltid lika kul när man är klar, sådan skön känsla då liksom. :) sedan när jag va klar så lagade jag lite soppa, och nu sitter jag i min soffa och är mätt i maogen och ska väl snart börja göra mig ordning för kvällen.. Dricka sig lite alkohol ska jag göra med Fridolf. :D

Ska skicka tillbaka mitt bredband också, jävla lureri ju, jag tog ju ett bredband som skule gå lite bättre än alla andra, men sen när jag kom hem så tyckte jag att det gick lite sakta så jag ringde till kundtjänsten på tre idag och då säger dom att hastigheten kan inte bli bättre.  vafaan sa dom inte det från början  för. :S på ett "vanligt"  trebredband fick man ju dom 3 första måaderna gratis, jag lovar dom är bara snåla och säger så till folk bara för att tjäna pegar.. :@ Dom vill inte oss vårat bästa!!! Buhu.. funtar på att ta ett trådlöst bredband istället, så går det mkt fortare också. :D Eller vad tycker ni ?

WellsiWellsi. have it nice, nu ska jag sminkas. ;)

<3

Tala ut
Postat av: marina

Duu jag kastar över min extra nyckel så kan du ju komma o göra allt de där hos mig med..vore skiit skyst brooorrr..haha köss

2009-01-17 @ 22:59:37
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0