1 eller 2 ? :)

Ikväll ska jag mysa lite med Lina, hon slutar jobba 9 och då ska jag stå utanför hennes dörr och invänta henne. :) Tänkte gotta oss med ett glas vin och kanske en film ? :O hohooo



Idag va jag och vinka av Frida som åker till italien imorgon, hon ska va borta en hel vecka. Kommer bli tomt utan henne juu. Men jag hoppas att hon får en skiitbra vecka iallafall. <3

Frågan är ju nu om jag orkar städa, det ser verkligen ut som en svinstia överallt. Måste nog, annars blir det så att det blir ännu stökigare och så får man ångest för att det ser ut som det gör men man orkar verkligen inte göra nått åt saken... Usch! JAG MÅSTE !!!!

Anywhooo have a nice!

Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0